leineri.blogg.se

2013-05-09
14:27:58

Mitt första inlägg:)
 Välkommen till min första blogg! Meningen med denna blogg är inte att få många läsare, utan mest för min egen skull. Jag har några misslyckade försök av dagboksskrivande bakom mig, det blev liksom aldrig något riktigt av det. Men jag kan känna att ibland skulle man vilja ha ett sätt att gå tillbaka och läsa vad det var som hände och hur det upplevdes då. Senaste året har det hänt en hel del här hemma, och då och då har tanken på en blogg dykt upp. Så jag gör ett försök!
Huvudparten av inläggen kommer att handla om min familj, vilka de allra flesta råkar vara fyrfota. Det är trots allt med dem jag spenderar det mesta av min dag, precis så som jag vill ha det!

Kommentarer:
#1: Laila

Men vilken bra ide' jag kommer följa din blogg med spänning.

2013-05-16 @ 08:23:15
#2: Emma

Roligt att du börjat blogga! Kula att läsa om er!

2013-05-20 @ 21:21:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: